Seguim amb les novetats, que ja quasi són les darreres. Per una banda tenim Hikaru Games i per un altre tenim el torneig de la RU. Hikaru Games presenta joc nou en aquesta reunió: Multiverse, un joc per ordinadors MSX1 o superiors que barreja els gèneres de plataformes, trencaclosques i aventures…

Toni, el seu creador, no podrà estar present a la reunió i, després, totes les unitats que hi han fabricades ja estan reservades: Tocarà esperar a futures reedicions que sembla ser que no trigaran en arribar. Tots aquells que tingueu reservada una còpia, la podeu recollir a l’estand de la AAMSX. No podem acabar la notícia sense dir que per cada còpia del joc distribuïda a la RU, Hikaru Games fa una donació de 3€ a la AAMSX. Moltíssimes gràcies!!
Acabem amb el torneig de la RU. Gràcies al gran ajut dels nostres amics de Retroscroll, que organitzen el torneig, a Xavirompe, que ens deixa els seus magnífics paddles d’Arkanoid i a z80st-software, que ens ha muntat un joc a mida, podrem organitzar un torneig especial de neopong512 en el que controlarem les raquetes amb els paddles de Xavirompe.