Mr. Robot i Conexió MSX

Dos estands mes per aquesta reunió: Mr. Robot i Conexió MSX.

El primer, Mr. Robot, es un nou estand que s’estrenarà a aquesta reunió d’usuaris amb bastant material.  Portaran emuladors de disqueteres Gotek per MSX, Amiga i Atari ST, ordinadors MSX1/2/2+, controladors arcade i disqueteres externes.

Després, tindrem a Conexió MSX, el podcast MSXer.  Ramón Ribas hi serà a la RU per gravar entrevistes i per promocionar el podcast durant la RU.

Propera reunió

Propera RU AAMSX

Bluesky timeline