Dos estands mes per aquesta reunió: Mr. Robot i Conexió MSX.
El primer, Mr. Robot, es un nou estand que s’estrenarà a aquesta reunió d’usuaris amb bastant material. Portaran emuladors de disqueteres Gotek per MSX, Amiga i Atari ST, ordinadors MSX1/2/2+, controladors arcade i disqueteres externes.
Després, tindrem a Conexió MSX, el podcast MSXer. Ramón Ribas hi serà a la RU per gravar entrevistes i per promocionar el podcast durant la RU.