Aquí tenim un estand nou convidats de darrera hora: Retromaniacs, que tornen a visitar-nos.
Es donaran a conèixer com associació, ens informaran de les seves activitats com a tal i muntaran un estand amb algunes recreatives (la seva especialitat) i algun ordinador MSX per jugar. Llestos per jugar?
[[fotos1]]